dinsdag 28 juni 2011

Ik ben er weer!

Jezus, na weer een jaartje school zit het er al weer bijna op! Ik heb nog anderhalve dag les. Morgen ga ik met alle de tweedejaars naar Keulen. Ja ook hier zitten we in groepjes, helaas niet bij mijn vriendinnetjes, maar ik ga er het beste van maken. Ja je leest het goed ik ben heus wel wat VERANDERD :) Ik kan niet zeggen dat ik totaal tegenop zie, maar echt suuperveel zin heb ik er nou ook weer niet in. Maarja alles beter dan les, denk ik dan! Het gaat verbazend geweldig goed met me, ik merk dat ik er echt wat aan heb om dingen van me af te schrijven. De afgelopen maanden heb ik weer een hoop groepsopdrachten gedaan die erg goed zijn gegaan, dus je kunt wel zeggen dat ik enorm vooruit ben gegaan. Ons tweedejaar bestaat uit 3 klassen, waarvan ik 2C ben. Nu kregen we pas het nieuws te horen dat deze drie klassen samengevoegd werden tot 2 klassen. Dat was minder om te horen, maar de kans is groot dat ik gewoon bij mijn vriendinnen in de klas kom, omdat er bij ons op school heel goed rekening mee wordt gehouden! Deze laatste daagjes school zijn best relax, ookal merk ik dat ik er wel echt genoeg van heb. Ik ben zo moe na het harde werken en dat merk ik nu echt. Dus ik zal echt blij zijn als het erop zit. Nu nog wachten op mijn rapport, maar ik ga wel zeker over met (al zeg ik het zelf) aardig goede punten!
Ik zit hier achter m'n computertje dit artikel te typen, omdat ik eigenlijk biologie moet leren, maar daar eerlijk gezegd niet zo'n zin in heb..
Maarja, wat moet dat moet.
Talk to you sooon!
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten